پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل



بررسی فعالیت بنگاه های اقتصادی کشور حاکی از آن است که اغلب صنایع با فرصت ها و تهدیدات مختلفی رو به رو هستند به طوری که بیشتر صاحبان صنایع درگیر مسائل جاری خود بوده و آن چنان که باید امکان تبیین وضعیت و اتخاذ استراتژی رشد، توسعه و رقابت پذیری را ندارند. از این رو، ایجاد پیوند بین صنعت و مشاوران متخصص در جهت ایجاد اشتغال پایدار یکی از ارکان مهم رشد صنعتی در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته محسوب می شود.

شرکت سامان صنعت مبتکر با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و خارجی و دانش روز دنیا توانسته است با ایجاد یک بستر روان در ارائه خدمات تخصصی صنعتی و رفع نیازها و مشکلات واحدهای صنعتی، گام کوچکی در راستای نیل به یک ایران صنعتی بردارد.

 امید است با اتکاء به یاری خداوند سبحان و سرمایه اعتماد گران‌سنگ صنعتگران و دانشگاهیان این مرزوبوم، خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذاران، صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت از طریق این شرکت فراهم آمده و با ارتقاء ارائه خدمات و حمایت از صنایع مختلف، گام‌های بلندتری در مسیر توسعه صنعتی، صیانت از تولید و کسب استقلال اقتصادی ایران اسلامی برداشته شود.

سید محسن حسینی (مدیر عامل)