درباره ما

درباره ما



شرکت خدمات مشاوره ای سامان صنعت مبتکر در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و احداث واحدهای صنعتی منطبق بر الزامات توسعه پایدار کشور، فعالیت خود را بصورت رسمی از اسفند ماه 1386 آغاز نمود. ابتدا فعالیت شرکت صرفاً در زمینه مشاوره صنعتی و تهیه مطالعات امکان سنجی مختلف در صنایع شیمیایی بود ولی دیری نپائید که نیاز متقاضیان مختلف، شرکت را متمایل به ارایه تمامی خدمات صنعتی شامل برگزاری مناقصات صنعتی جهت خرید ماشین آلات، احداث واحد های صنعتی به صورت Turn-key (کلید روشن) و یا EPC، ارایه مشاوره و پیگیری اخذ تسهیلات صنعتی، تدوین و ارایه اسناد مهندسی و تقصیلی در پروژه های مختلف صنعتی، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، معرفی صنایع زودبازده و مناسب با توجه به شرایط بازار، انجام فعالیت های مرتبط با ترخیص و اخذ معافیت گمرکی ماشین آلات صنعتی و غیره نمود (برای اطلاع از جزییات بیشتر لطفاً بخش خدمات را مطالعه بفرمایید).   

سامان صنعت مبتکر پس از کسب تجربیات ارزنده در زمینه همکاری با گروه های تخصصی داخلی و خارجی و بازدیدهای مختلف از شرکت های مختلف ارایه کننده ماشین آلات در کشورهایی چون روسیه، ترکیه، امارات، هندوستان، پاکستان، چین، آلمان، ایتالیا و..... در نهایت موفق به گزینش برخی خطوط صنعتی پربازده منطبق با شرایط کشور شده و به عنوان گروه تخصصی مشاوره سرمایه گذاری در بخش صنعت شروع به فعالیت گسترده نمود.

در طول مسیر، شرکت موفق به کسب اعتبارات مختلف از مراکز گوناگون  مانند کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی، اتحادیه بین المللی صنایع آسیا و اروپا، مجمع متخصّصین ایران، انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، انجمن مهندسی صنایع ایران، انجمن شرکتهای مشاور سرمایه گذاری و نظارت طرح ها، انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن و غیره شد (برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به بخش مجوزها و افتخارات مراجعه شود).

پیشرفت این روند و کسب موفقیت های فراوان در نهایت منجر به کسب ریاست کلینیک صنعت و معدن زیر نظر مجمع متخصصین ایران توسط مجموعه شد.

با کسب اطلاعات از مراکز مشابه در سطح دنیا و شناسایی یکی از مهم ترین و معتبرترین اتحادیه های همکار در آمریکا به نام اتحادیه بین المللی صنایع آسیا و اروپا و پس از تلاش بی وقفه و با وجود محدودیت های مختلف بین المللی، شرکت سامان صنعت مبتکر موفق به اخذ گواهی عضویت از این اتحادیه و در نهایت اخذ نمایندگی انحصاری این اتحادیه در ایران شد .

در فعالیتی دیگر شرکت اقدام به تهیه خدمات آموزشی در حوزه صنایع نمود که ماحصل فعالیت های شرکت در این زمینه ارایه بیش از 50 لوح فشرده آموزشی میباشد.

در حال حاضر خدمات شرکت در حوزه امکان سنجی و تهیه طرح های توجیهی و اخذ تسهیلات تکلیفی در تمامی حوزه های صنعتی جاری بوده و در حوزه احداث واحدهای صنعتی و ارایه ماشین آلات در بیش از 50 نوع صنعت مختلف در حوزه صنایع پتروشیمیایی، شیمیایی، بازیافت، غذایی و ساختمان در حال ارایه میباشد.

لازم به ذكر است که  صنایع مذکور با توجه به شناخت بازار محصولات تولیدی در هر زمان در کشور و شکاف بازار و بررسی اعضای هیئت مدیره و راهنمایی اساتید دانشگاهی همراه با گروه متخصصين و با در نظر داشتن فعالیت های اعضای هیئت مدیره قبل از تاسیس شرکت سامان صنعت مبتکر، انتخاب شده است. لذا میتوان به صنایع مذکور به عنوان تعداد اندکی از صنایع زودبازده در کشور نگریست.

شایان توجه اینکه نحوه عملکرد متقاضی در احداث این واحدهای صنعتی بیشترین تاثیر را در راندمان و بازده صنایع مذکور دارد.در حال حاضر شرکت خدمات خود را در قالب دپارتمان های زیر به متقاضیان محترم ارائه مینماید:

1- دپارتمان امکان سنجی و تهیه طرح های توجیهی

2- دپارتمان ماشین آلات و خطوط صنعتی

3- دپارتمان بازرگانی

4- دپارتمان تسهیلات صنعتی

5- دپارتمان صادرات و خرید خدمات فنی مهندسی
6- دپارتمان تعمیرات و نگهداری

7- دپارتمان فروش محصولات صنعتی

7- دپارتمان تحقیق و توسعه

8- دپارتمان حقوقی و روابط پارلمانی