مشاوره تسهیلات صنعتی

  • خدمات >
  • مشاوره تسهیلات صنعتی

مشاوره تسهیلات صنعتی



به منظور تأمین مالی بخشی از هزینه های سرمایه گذاری جهت ایجاد یا توسعه واحدهای صنعتی ، معدنی و گردشگری و یا تامین شرایط لازم جهت بهره برداری مطلوب ازاین واحدها، بانک ها تسهیلاتی را به صورت ارزی و ریالی و در قالب یکی از عقود اسلامی اعطاء می نمایند.

 

تامین سرمایه ثابت و در گردش کارخانه و تولیدی معمولاً  از عهده افراد و شرکت ها به تنهایی بر نمی آید و از طرفی در صورتی که بانک ها بتوانند، سرمایه مورد نیاز این قسم واحد ها را تامین بکنند؛ در واقع خود را شریک سرمایه گذاری کارخانه دار می کنند.

 

البته سود بانک در هر حال در قبال کارمزد و سود وام و تسهیلات اعطایی تضمین می شود و از طرفی با بانک کمک به بخش تولید اعم از صنعت، کشاورزی و گردشگری به اشتغال کمک بزرگی کرده اند.

 

اینکه شما در هر یک از مراحل احداث کارخانه و واحد صنعتی و تولید خود از چه نوع تسهیلاتی و وامی می توانید استفاده کنید، بسته به این دارد که شما چه نوع طرحی را در چه منطقه ای و با چه شرایطی انتخاب کرده اید و طرح شما تا کدام مرحله پیشرفت کرده است و چگونه قادر به طی روال اداری مربوطه و اقناع بانک در مورد توانایی متقاضی و دریافت تسهیلات هستید.

 

بانکها باید توجیه شوند که شما قادر به باز پرداخت وام هستید و اینکار علاوه بر ارائه مدارک مختلف نیازمند دفاع قابل قبول از پرونده تسهیلات شما در مقابل کارشناس تسهیلات بانک ارائه شود، که کار زیاد ساده ای هم نیست و لازم است شما طرحی جهت مصرف و از کار خود را در عبارتی کوتاه برای وی بیان کرده و درست همین جا هست که دانست موارد فنی و قوانین بانکها ضروری است و گاهی حتی گفتن یک جمله کم و زیاد شما را از وام محروم می کند.

 

از طرف دیگر، با شناخت کامل مراحل و ضوابط می توان از صرف هزینه های اضافی در محل و یا سایر هزینه ها خودداری کرد و صنعتگر را در منطقه امن نگه داشت.

 

شرکت سامان صنعت مبتکر با تجربه موفق در بیش از 100 پرونده تسهیلاتی صنعتی آمادگی خود را جهت ارایه مشاوره های کارشناسی و تخصصی لازم به متقاضیان اعلام می دارد.

 

لطفاً با ما تماس بگیرید.